Klantenservice / FAQ

Mijn product wil niet in het winkelmandje

Heeft u alle velden ingevuld? Ook als u een optie niet wilt gebruiken(zoals bijvoorbeeld extra tekstregel) dan moet u dat veld toch invullen. Pas als alle velden ingevuld zijn kan het artikel in het winkelmandje geplaatst worden.

Bij een voorraad van 0 (nul) kunt u het product ook niet in het winkelmandje plaatsen. Ik probeer de voorraad zo goed mogelijk op peil te houden maar door onvoorziene omstandigheden kan het voorkomen dat een product tijdelijk uitverkocht raakt.

Ik wil graag een eigen afbeelding geborduurd hebben.

Dat is mogelijk. Bij de meeste artikelen kunt u hier voor kiezen. U ontvangt zsm bericht of het mogelijk is uw afbeelding om te zetten in borduursteken.

De afbeelding (bijvoorbeeld geboortekaart of logo, géén foto) kan na ontvangst van uw orderbevestiging heel makkelijk middels het beantwoorden van deze orderbevestiging opgestuurd worden via de mail. (het liefst in JPG of PDF)

Heeft u niet de mogelijkheid om de afbeelding in te scannen of er een goede foto van te maken? Dan kan de originele afbeelding opgestuurd worden. Deze originele afbeelding ontvangt u uiteraard terug.

Kan ik ook per e-mail bestellen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt dan echter geen gebruik maken van eventuele kortingscodes.

Kan ik de bestelde artikelen ook ophalen in Zoetermeer?

Ja, dat is mogelijk. Kies dan tijdens het afronden van uw bestelling bij stap 1 bij versturen binnen voor afhalen Zoetermeer. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Na ontvangst van uw betaling wordt er een afspraak gemaakt voor het afhalen van de bestelling.

Ik stond voor de deur en er was niemand aanwezig

Het kan voorkomen dat het atelier gesloten is. U vindt dit altijd terug op deze pagina.

Levering en Verzending

Borduurwinkel Belia streeft ernaar om kleine bestellingen binnen 5 werkdagen (ma-vr) na ontvangst van de betaling te verzenden.

Levertijd van grotere bestellingen is altijd in overleg.

Alle prijzen van de artikelen bij Borduurwinkel Belia zijn exclusief verzendkosten.

 

Daar is voor gekozen omdat veel klanten uit (de buurt van) Zoetermeer komen en de bestelling graag op komen halen.

 

Is het voor u niet mogelijk om de bestelling op te halen dan kunt u kiezen uit verschillende verzendopties.

 

Brievenbuspost wordt via PostNL of DPD/DHL verstuurd.

 

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en worden automatisch berekend in de winkelwagen.

 

 

Past uw bestelling niet door de brievenbus dan heeft u de keuze verschillende opties:

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of DPD/DHL op werkdagen tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen overdag. Als u niet thuis bent bij de eerste bezorging zal geprobeerd worden het pakket bij de buren af te geven. Lukt dat niet dan ontvangt u een niet thuis bericht met de locatie waar u het pakket op kunt halen.

De kosten voor het versturen naar uw huisadres met PostNL of DPD/DHL kunt u terugvinden bij het afrekenen.

pakjegemak logo.jpg

 

U kunt er ook voor kiezen uw pakje op te halen op een PostNL PAKJE GEMAK punt of DPD/DHL parcelshop.

Kies hier uw PakjeGemak punt, DHL punt of DPD parcelshop en geef het adres van dit punt op in het veld opmerking bij het uitchecken.

 

De producten worden verzonden via en volgens de voorwaarden van de vervoerders.

Borduurwinkel Belia is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de goederen tijdens verzending.

Dit risico kunt u verzekeren tegen meerprijs.

 

Afhalen in Zoetermeer

 

Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een mailtje wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

Afhalen kan iedere dinsdag tussen 11:00 en 17:00 uur.

Komt dit niet uit dan maken we een afspraak voor een ander tijdstip bij voorkeur op werkdagen (ma-vr) tussen 16:30 en 17:30 uur.

 

 

Retouren/Herroepen

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder het product in bezit heeft gekregen.

Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, met inbegrip van het modelformulier herroepingsrecht, te sturen via info@borduurwinkelbelia.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen.

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

 Terugbetaling

In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 8,95 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

  • Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals producten die geborduurd en/of bedrukt zijn met een door u opgegeven naam/afbeelding

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2009 - 2024 Borduurwinkel Belia | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel